sobota, 25 stycznia 2014

Mały haul Rossmannowo-Biedronkowy

 

Wybaczcie wyjątkowo brzydkie zdjęcie, ale jestem dziś skazana na kiepski aparat :( dobrze, że tylko dziś.

Ostatnimi czasy skończył mi się tusz, płyn do demakijażu i krem do twarzy, więc pospieszyłam do miasta uzupełnić zapasy.

1. Lovely, Pump-Up Mascara - Rossmann, 8,99zł. Przeczytałam o nim na blogu Anwen i postanowiłam wypróbować.

2. Płyn micelarny BeBeauty (skóra wrażliwa) - Biedronka, 5,99zł. Był tak zachwalany w blogosferze, że grzechem byłoby nie przekonać się na własnej skórze, czy to rzeczywiście takie cudo :P

3. Lovely, Blink-Blink w kolorze fioletowym - Rossmann, 5,99zł. Marzyłam o nim, odkąd zobaczyłam go po raz pierwszy u Angel z bloga Kosmetyki Bez Tajemnic. Coś pięknego! Choć nigdy nie przepadałam za błyskotkami, po prostu MUSIAŁAM go mieć.

4. Ziaja, Naturalny Krem Oliwkowy "Oliwkowa Regeneracja" - Rossmann, 3,79zł. Kupiłam go na próbę, skuszona ceną.

Miałyście któryś z tych produktów? Mogłybyście może polecić jakiś w miarę tani, a dobry krem do twarzy dla osoby w wieku do 25 lat? Ziaja niedługo się skończy i trzeba będzie rozejrzeć się za czymś nowym. :)

Pozdrawiam kocio i miaucząco, mam nadzieję że jest u Was za oknem tyle samo słońca, jak i u mnie! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania - jestem początkującą włosomaniaczką, więc w przypadku pisania przeze mnie bzdur wszelkie poprawianie jest jak najbardziej mile widziane ;)
Pamiętajmy jednak o tym, że dyskusja NIE POLEGA na wzajemnym obrzucaniu się błotem. Chyba nie jesteśmy tutaj, by psuć sobie humory, prawda?

 

Rubinowy Kot na tropie pielęgnacji włosów Template by Ipietoon Cute Blog Design