sobota, 5 października 2013

Rozdanie na blogu Kosmetyczny Świat!

Jesień w pełni. Nie wiem jak u Was, ale w moich okolicach zdecydowanie nie jest to złota, polska jesień. Wiatr hula jak szalony, szaleje również temperatura - w dzień bywa nawet 12 stopni Celsjusza, a w nocy temperatura spada nawet poniżej zera... Codziennie rano słyszę, jak właściciele samochodów zeskrobują szron z szyb, a inni mają problem z odpaleniem samochodów. No, ale nie o tym chciałam pisać. Chciałabym tylko wspomnieć o rozdaniu, które ma miejsce na blogu Kosmetyczny Świat!


Do wygrania są trzy interesujące zestawy kosmetyków :) Weźmiecie udział? Ja tak. ;)

Jeśli akurat rozglądacie się za produktami Green Pharmacy, zapraszam do sklepu internetowego Quaco Chemia - mają właśnie obniżki na asortyment tej firmy. :)

Jeśli o mnie chodzi, spokojnie - przygotowuję kilka postów. Chwilowo mam po prostu sporo nauki. :(

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania - jestem początkującą włosomaniaczką, więc w przypadku pisania przeze mnie bzdur wszelkie poprawianie jest jak najbardziej mile widziane ;)
Pamiętajmy jednak o tym, że dyskusja NIE POLEGA na wzajemnym obrzucaniu się błotem. Chyba nie jesteśmy tutaj, by psuć sobie humory, prawda?

 

Rubinowy Kot na tropie pielęgnacji włosów Template by Ipietoon Cute Blog Design