piątek, 22 listopada 2013

Rozdanie u Jaskółczego Ziela!


Miałam dziś zamieścić recenzję balsamu pod prysznic Nivea, ale z tej radości (mogę już komentować, juhuu!) postanowiłam napisać o rozdaniu u Jaskółki! :) Mam nadzieję, że wybaczycie :)
 
Można wygrać taki zestawik:
 
1. Yves Rocher "Seco Specific Anti-Imperfections" - krem zwężający pory 50ml/39zł
2. Yves Rocher "Exper Repair" - balsam odbudowujący do skóry bardzo suchej z masłem shea 150ml/59zł
3. Yves Rocher "Active Sensitive" - krem kojący pod oczy dla skóry wrażliwej 15ml/49zł
 
Co trzeba zrobić? By się dowiedzieć, zapraszam na bloga Jaskółki! (klik)

Pozdrawiam miaucząco!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania - jestem początkującą włosomaniaczką, więc w przypadku pisania przeze mnie bzdur wszelkie poprawianie jest jak najbardziej mile widziane ;)
Pamiętajmy jednak o tym, że dyskusja NIE POLEGA na wzajemnym obrzucaniu się błotem. Chyba nie jesteśmy tutaj, by psuć sobie humory, prawda?

 

Rubinowy Kot na tropie pielęgnacji włosów Template by Ipietoon Cute Blog Design